ខួប១ឆ្នាំនៃក្រុមហ៊ុន 7-Eleven នៅកម្ពុជា៖ ក្រុមហ៊ុនប្ដេជ្ញាបន្តធ្វើអាជីវកម្មជាមួយសង្គមកម្ពុជាប្រកបដោយនិរន្ដរភាព
គិតត្រឹមចុងខែសីហាឆ្នាំ២០២២នេះ ក្រុមហ៊ុន 7-Eleven បានបើកបម្រើសេវាកម្មនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា រយៈពេល១ឆ្នាំមកហើយ។ ពេញមួយឆ្នាំកន្លងមកនេះ ក្រុមហ៊ុន 7-Eleven បានទទួលការឆ្លើយតបយ៉ាងល្អពីសំណាក់អតិថិជន។ នោះក៏ព្រោះតែ ក្រុមហ៊ុន 7-Eleven ផ្ដោតសំខាន់ទៅលើការបំពេញតម្រូវការរបស់អតិថិជនខ្មែរ ក៏ដូចជាផ្ដល់ជូននូវសេវាកម្មពិសេស បង្កើតចំណាប់អារម្មណ៍ ស្របតាមទស្សនវិស័យ «បង្កើតស្នាមញញឹមដល់អតិថិជន បង្កើតការងារ និងបង្កើនប្រាក់ចំណូលសម្រាប់ប្រជាជនក្នុងតំបន់»។
លោក Chairote Thiwat Mancharoen នាយកគ្រប់គ្រងអន្ដរជាតិនៃក្រុមហ៊ុន CP All Public Company Limited និងជានាយកប្រតិបត្តិនៃ 7-Eleven ប្រចាំប្រទេសកម្ពុជា មានប្រសាសន៍នៅថ្ងៃទី៣១ ខែសីហាថា 7-Eleven នៅកម្ពុជាបានបើកដំណើរការអស់រយៈពេលមួយឆ្នាំហើយ ដោយសាខាចំនួនពីរ មានទីតាំងនៅតំបន់សហគមន៍។ បន្ថែមពីលើនោះ 7-Eleven ដែលជាហាងលក់ទំនិញជាតម្រូវការប្រចាំថ្ងៃ ក៏មានវត្តមាននៅតាមស្ថានីយ៍ប្រេងឥន្ធនៈ ដែលចែកចាយក្នុងខេត្តចំនួន៧ នៅទូទាំងប្រទេស រួមមាន រាជធានីភ្នំពេញ កំពង់ចាម បន្ទាយមានជ័យ សៀមរាប កំពង់ស្ពឺ កំពង់ឆ្នាំង និងព្រះសីហនុ ដែលជាខេត្តចុងក្រោយបង្អស់ ដែលទើបតែបើកដំណើរការ កាលពីខែសីហាកន្លងទៅ។ បើតាមលោក Chairote Thiwat Mancharoen ក្រុមហ៊ុនមានផែនការពង្រីកសាខាហាង 7-Eleven ជាបន្តបន្ទាប់ទៀត ដើម្បីជួយសម្រួលដល់ប្រជាជនកម្ពុជាក្នុងវិស័យផ្សេងៗ ហើយវាជាកម្លាំងមួយទៀតដែលជំរុញសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា។
សម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា នាយកគ្រប់គ្រងអន្ដរជាតិនៃក្រុមហ៊ុន CP All Public Company Limited លើកឡើងថា៖ «ការពង្រីកសង្គមទីក្រុង នាំទៅដល់ការពង្រីកសេដ្ឋកិច្ច។ ប្រជាជនមានលទ្ធភាពទិញខ្ពស់ជាងមុន។ អ្វីដែលសំខាន់គឺប្រជាជនកម្ពុជាភាគច្រើន ចូលចិត្តផលិតផលថៃរួចទៅហើយ។ តាមរយៈ ស្ថិរភាពសង្គម និងច្បាប់ដែលគាំទ្រដល់ការធ្វើអាជីវកម្ម រួមទាំងកម្លាំងពលកម្មប្រកបដោយគុណភាពផង ទាំងអស់នេះសុទ្ធតែជាកត្តាលើកស្ទួយដល់ការពង្រីកខ្លួនរបស់ 7-Eleven នៅកម្ពុជា។ ក្នុងពេលតែមួយ និន្នាការនៃស្ថានភាព Covid-19 ចាប់ផ្តើមស្ងប់ស្ងាត់ ការកម្រើកឡើងវិញនៃវិស័យទេសចរណ៍ដែលជាក្បាលម៉ាស៊ីនសំខាន់នៃសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជា ក៏ជួយដល់អាជីវកម្មរបស់ 7-Eleven ផងដែរ។»
សម្រាប់វិធីធ្វើអាជីវកម្មនៅកម្ពុជា លោក Chairote Thiwat Mancharoen ប្ដេជ្ញាថា នឹងនៅតែប្រកាន់ខ្ជាប់នូវគុណតម្លៃទាំង ៣ របស់ក្រុមហ៊ុន។ នោះគឺបង្កើតផលប្រយោជន៍សម្រាប់ជាតិ ប្រជាជន និងអង្គការ ដូចដែល CP All ប្រកាន់ខ្ជាប់ជាគោលការណ៍ណែនាំនៅប្រទេសថៃ ដែលមានបំណងរីកចម្រើនរួមគ្នាជាមួយសហគមន៍ និងសង្គម ចែកចាយផលិតផល និងសេវាកម្មប្រកបដោយគុណភាព បំពេញតាមតម្រូវការ ធ្វើឱ្យមនុស្សគ្រប់គ្នាញញឹម។
ជាការងារបន្តទៀតសម្រាប់ប្រទេសកម្ពុជា ក្រុមហ៊ុន CP All មានការប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការបង្កើត និងចែករំលែកឱកាសដល់គ្នាទៅវិញទៅមក។ ក្នុងនោះ ក្រុមហ៊ុនមានគោលនយោបាយច្បាស់លាស់ ជាបណ្តាញចែកចាយផលិតផលក្នុងស្រុក ក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ទន្ទឹមនឹងនោះ ក្រុមហ៊ុនក៏បានប្រើប្រាស់កម្លាំងពលកម្មក្នុងស្រុក ដែលជាប្រជាជនកម្ពុជា ដើម្បីជំរុញអាជីវកម្មផងដែរ។
បើតាមការឲ្យដឹងពីក្រុមហ៊ុននេះ ប្រតិបត្តិការហាង 99% នៅម្ពុជា គឺដំណើរការបុគ្គលិកប្រជាជនកម្ពុជា ដោយក្នុងនោះ រួមមានទាំងការចែករំលែកចំណេះដឹងនៃការគ្រប់គ្រងទំនើបដល់បុគ្គលិកខ្មែរថែមទៀត
រាប់ចាប់តាំងពីអ្នកលក់សម្ភារៈ អ្នកម៉ៅការ អ្នកបច្ចេកទេសថែទាំ រួមទាំងអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូនក្នុងស្រុក ដែលនេះគឺជាការរួមចំណែកមួយផ្នែក ក្នុងការជំរុញសេដ្ឋកិច្ចកម្ពុជាដោយផ្ទាល់។ នេះបើតាមការគូសបញ្ជាក់បន្ថែមពីលោក Chairote។
សូមបញ្ជាក់ដែរថា ក្រុមហ៊ុន CP ALL (Cambodia) Co., Ltd. ដែលជាក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធដោយប្រយោលរបស់ CP ALL Plc. បានទទួលសិទ្ធិក្នុងការបង្កើត និងដំណើរការហាង 7-Eleven នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាក្នុងរយៈពេល ៣០ឆ្នាំ ហើយអាចបន្តជាថ្មីបាន ២ដងទៀតសម្រាប់រយៈពេល ២០ឆ្នាំ។ ហាង 7-Eleven ទីមួយ នៅស្រុកខ្មែរ បានបើកដំណើរការនៅថ្ងៃទី៣០ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២១ ដែលមានទីតាំងនៅរាជធានីភ្នំពេញ៕ប្រភព៖ mgronline ដោយ ៖ កែវ កិរិយា



