អ្នកនាំពាក្យក្រសួងព័ត៌មាន៖ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយកម្ពុជាបានដំណើរការដោយពង្រឹង​ភាពជាម្ចាស់លើខ្លួនឯងនៅក្នុង​សម័យឌីជីថល

ភ្នំពេញ៖ អ្នកនាំពាក្យក្រសួងព័ត៌មានបានបង្ហាញនូវការកត់សម្គាល់ដោយភាព វិជ្ជមានថា ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយកម្ពុជាបាន​ដំណើរការដោយពង្រឹងភាពជាម្ចាស់ លើខ្លួនឯងនៅក្នុងសម័យឌីជីថល បើទោះបីជាមានឬមិនមានការគាំទ្រពីភាគី​ណាមួយក៏ដោយ។

ក្នុងបទសម្ភាសន៍ជាមួយវិទ្យុជាតិកម្ពុជានៅព្រឹកថ្ងៃទី១៣ ខែសីហា ឆ្នាំ២០២៥​ ឯកឧត្តម ទេព អស្នារិទ្ធ អនុរដ្ឋ​លេខាធិការ និងជាអ្នកនាំពាក្យក្រសួងព័ត៌មានបាន គូសរំលេចថា នៅក្នុងយុគសម័យឌីជីថល ទាំងប្រព័ន្ធផ្សព្វ​ផ្សាយរបស់រដ្ឋ និងឯកជន បានបង្ហាញពីភាពជាម្ចាស់ការ និងលទ្ធភាព បន្សាំទៅនឹងការវិវត្ត​នៃបច្ចេកវិទ្យាទាំង​ពេលបច្ចុប្បន្ន និងទៅថ្ងៃអនាគត។

ភាពរីកចម្រើននៃបច្ចេកវិទ្យានេះ បានតម្រូវឱ្យអង្គភាពសារព័ត៌មានទាំងរដ្ឋ និងឯកជន ធ្វើការផ្លាស់ប្ដូររបៀបរបបក្នុង​ការដំណើរការផ្សព្វផ្សាយ និងការប្រកបអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនសម្របទៅនឹងការរីកចម្រើនបច្ចេកវិទ្យា ដោយចាប់យក​មធ្យោបាយឌីជីថលក្នុងការផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានបន្ថែមឱ្យ ការ ផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានលក្ខណៈប្រពៃណី ខណៈដែលកម្ពុជា​បន្តរក្សានូវកេរដំណែល ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយបែបប្រពៃណី ។ ក្រោមការដឹកនាំរបស់ឯកឧត្តមនេត្រ ភក្រ្តា រដ្ឋមន្ត្រី​ក្រសួងព័ត៌មាន បានធ្វើឱ្យកាសែតកម្ពុជា ដែលជាកាសែតបោះពុម្ពបែប ប្រពៃណីបានដំណើរការឡើងវិញ។ ទាំងហ្នឹង​ហើយជាផ្នែកនៃការថែរក្សាកេរ ដំណែលឱ្យនៅតែមានក្នុងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយកម្ពុជា ខណៈយើងបាននឹង​កំពុង ពង្រឹង​ពង្រីកសក្តានុពលនៃការផ្សព្វផ្សាយតាមប្រព័ន្ធឌីជីថលឱ្យ ស្របទៅតាម និន្នាការនៃការទទួលព័ត៌មាននាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ។»អ្នកនាំពាក្យគូសបញ្ជាក់បន្ថែម។

អ្នកនាំបាក្យដដែលបន្ថែមថាជាការសង្កេតរបស់លោកទាំងប្រព័ន្ធផ្សាយរបស់រដ្ឋ និងឯកជនកំពុងសម្របខ្លួន បត់​បែនទៅតាមតម្រូវការក្នុងសម័យបច្ចេកវិទ្យា ដោយមានភាពប្រកួតប្រជែងខ្លាំងទាំងគុណភាព និងការពង្រឹង​ក្រមសីលធម៌ វិជ្ជាជីវៈ សមត្ថភាពជំនាញបច្ចេកទេសឌីជីថល ការរៀបចំផែនការ ការគ្រប់គ្រង និងការផ្សាយ​ព័ត៌មានតាមបែបឌីជីថល ទាំងក្នុងក្របខណ្ឌជាតិ និងតំបន់ ដើម្បីទទួលបានការទុកចិត្តមហាជន ព្រមទាំងទទួល​បានប្រភពចំណូល ពីក្រុមហ៊ុនឯកជន និងពីប្រទេសដៃគូ។ ទាំងនេះហើយ គឺជាការពង្រឹងខ្លួន និងរស់ដោយខ្លួនឯង ខណៈកម្ពុជាក៏ស្វាគមន៍មូលនិធិផ្សេងៗមកគាំទ្រដែរ ពោលគឺប្រព័ន្ធផ្សាយកម្ពុជាអាចដើរទៅមុខបានដោយភាព​ម្ចាស់ការ​លើខ្លួនឯង។

គប្បីជម្រាបជូនថា តាមរយៈការស្ទង់មតិឆ្នាំ២០២៥របស់ ក្រសួងព័ត៌មាន បានបង្ហាញថា លំហពាក់ព័ន្ធទៅនឹង​សេរីភាព​សារព័ត៌មាន​ជាង៨៦​ភាគរយបានបង្ហាញថា អ្នកសារព័ត៌មានមានសេរីភាពពេញលេញក្នុង ការយក ព័ត៌មាន​ពីប្រភព​នានា​ដោយសុវត្ថិភាពសម្រាប់ការផលិត និងផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មាន របស់ខ្លួន ។

បើយោងតាមលទ្ធផលនេះ កម្រិតសុវត្ថិភាពការងាររបស់អ្នកសារព័ត៌មាន មានការកើនឡើង៦,២ភាគរយ​បើ​ប្រៀបធៀបទៅនឹងឆ្នាំ២០២៤ ដែលមាន​ចំនួន៧៩,៨ភាគរយ។ អ្នកសារព័ត៌មានចំនួន ៩៦ភាគរយ យល់ថាកម្ពុជា​មានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានសម្បូរ​បែបដែលផ្តល់ព័ត៌មានដល់​ប្រជាពលរដ្ឋ​គ្រប់ទីកន្លែង ខណៈអ្នកសារព័ត៌មាន​ចំនួន៩៧ភាគរយ បានឆ្លើយឯកភាព​ថាការមានប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសម្បូណ៍បែបបានចូលរួមលើកកម្ពស់​សេរីភាព​សារព័ត៌មាននៅកម្ពុជា។

សូមបញ្ជាក់ថា ក្នុងសម័យបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលនេះ អង្គភាពសារព័ត៌មានរបស់រដ្ឋ និងឯកជនបានផ្តោតសំខាន់លើ​ការងារ​ផ្សព្វផ្សាយតាមបណ្តាញសង្គមដូចជា៖ Facebook, TikTok, Instagram, YouTube, X (Twitter) និង Telegramជាដើម ៕
ដោយ៖ ម៉ាដេប៉ូ

ជិន ម៉ាដេប៉ូ
ជិន ម៉ាដេប៉ូ
អ្នកយកព៏ត៌មាន ផ្នែក សង្គម និង សេដ្ឋកិច្ច ។លោកធ្លាប់ជាអ្នកយកព័ត៌មានប្រចាំឱ្យស្ថាប័នកាសែត និងទូរទស្សន៍ធំៗនៅកម្ពុជា។ក្រៅពីអ្នកយកព័ត៌មាន លោក ក៏ធ្លាប់ ជាអ្នកបកប្រែផ្នែកភាសាថៃ ប្រចាំឱ្យ កាសែត និងទស្សនាវដ្តីច្រើនឆ្នាំផងដែរ។បច្ចុប្បន្នលោកជាអ្នកយកព័ត៌មានឱ្យទូរទស្សន៍អប្សរាផ្នែកសេដ្ឋកិច្ច។
ads banner
ads banner
ads banner