ទីផ្សារលំនៅដ្ឋាននៅសិង្ហបុរីធ្លាក់ចុះជាង 60 ភាគរយកាលពីខែកុម្ភៈកន្លងទៅនេះ
បរទេស៖ យោងតាមការចេញផ្សាយរបស់ទីភ្នាក់ងារសារព័ត៌មាន CNA នៅថ្ងៃអង្គារនេះបានឲ្យដឹងថាតួលេខនៃការលក់លំនៅដ្ឋានឯកជននៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីនៅក្នុងខែកុម្ភៈ មានការធ្លាក់ចុះខ្លាំងដល់ទៅ 60.5 ភាគរយ ខណៈដែលចំនួននៃការលក់ក្នុងខែមករាមានកំណើនខ្ពស់។
ប្រភពដដែលបានបន្តទៀតថា មូលហេតុដែលបណ្តាលឱ្យការលក់មានការធ្លាក់ចុះនេះគឺបណ្តាលមកពីហេតុផលចម្បង ដោយសារតែក្រុមហ៊ុនសាងសង់ជាច្រើនបានសម្រេចចិត្តពន្យាពេលលក់នៅមុនពេល និងក្រោយពិធីបុណ្យចូលឆ្នាំចិនកាលពីពាក់កណ្តាលខែកុម្ភៈកន្លងទៅនេះ។
តាមរយៈតួលេខដែលត្រូវបានបង្ហាញដោយអជ្ញាធរអភិវឌ្ឍន៍ទីក្រុងរបស់សិង្ហបុរីឬ URA នៅថ្ងៃអង្គារដដែលនេះក៏បានបង្ហាញឲ្យឃើញដែរថា ចំនួនលំនៅដ្ឋានដែលបានលក់ចេញនៅក្នុងខែកុម្ភៈកន្លងមកគឺមានត្រឹមតែ 645 យូនីតប៉ុណ្ណោះធៀបទៅនឹងការលក់នៅក្នុងខែមករាដែលធ្វើបានដល់ទៅ 1,632 យូនីតដោយមិនរាប់បញ្ចូលជាមួយនឹងខុនដូប្រភេទ Executive Condominiums នោះឡើយ។
ចំនួនលក់បាននៅក្នុងតំបន់ក្រៅពីតំបន់កណ្តាលក្រុង ឬ RCR ( Rest of Central Region) មានចំនួនដល់ទៅ 325 យូនីតខណៈដែលចំនួនដែលលក់បាននៅក្នុងតំបន់ក្រៅក្រុង ឬ OCR (Outside Central Region) មានប្រមាណជា 262យូនីត។
ដោយឡែកចំនួនលំនៅដ្ឋានឯកជនថ្មីមានតែ 167 យូនីតប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានប្រកាសដាក់លក់កាលពីខែមុនធៀបទៅនឹងយូនីតសរុបដល់ទៅ 2,600ដែលត្រូវបានប្រកាសដាក់លក់កាលពីខែមករា។ អត្រាលក់នៅក្នុងខែកុម្ភៈកន្លងទៅនេះ ក៏មានការធ្លាក់ចុះប្រមាណជា 33.9 ភាគរយបើធៀបទៅនឹងតួលេខដែលលក់បានកាលពីខែកុម្ភៈឆ្នាំ2020 ដែលអាចលក់បានដល់ទៅ 976 យូនីត។
ជាមួយនឹងការធ្លាក់ចុះនៃចំនួនលក់លំនៅដ្ឋានលក្ខណឯកជនទាំងនេះត្រូវបានក្រុមអ្នកជំនាញនៅក្នុងវិស័យអចលនទ្រព្យនៃប្រទេសនេះអះអាងថាដោយសារតែភាពមិនប្រាកដប្រជានៃចរន្តសេដ្ឋកិច្ច និងស្ថានភាពទីផ្សារក្នុងស្រុកដែលបណ្តាលមកពីបញ្ហានៃជំងឺកូវីដនៅតែបន្ត ដែលធ្វើឱ្យមនុស្សភាគច្រើននៅស្ទាក់ស្ទលរក្នុងការចំណាយលុយ៕