អាជីវកម្មលក់ទំនិញតាមអនឡាញបង្កើតកាកសំណល់ជាង ២.៧ពាន់លានគីឡូក្រាមក្នុងមួយឆ្នាំៗ និង ១៦លានតោននៃការបំភាយកាបូនឌីអុកស៊ីត
វ៉ាស៊ីនតោន៖ លោក Tobin Moore ជានាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុនផ្តល់ដំណោះស្រាយត្រឡប់ Optoro បាននិយាយថា ពីការត្រឡប់មកវិញនូវទំនិញទាំងអស់នោះ ឥឡូវនេះមានកាកសំណល់នៅកន្លែងចាក់សំរាមជិត ៦ពាន់លានផោន ឬប្រហែល ២.៧ពាន់លានគីឡូក្រាមដែលបានបង្កើតក្នុងមួយឆ្នាំៗ និង ១៦លានតោននៃការបំភាយកាបូនឌីអុកស៊ីតផងដែរ។ នោះស្មើនឹងកាកសំណល់ដែលផលិតដោយជនជាតិអាមេរិក ៣.៣លាននាក់ក្នុងមួយឆ្នាំ។
លោក Moore បន្តថា ការទិញទំនិញតាមអ៊ីនធើណិតយ៉ាងហោចណាស់បីដង ទំនងជាត្រូវបានបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញ ជាងទំនិញដែលបានទិញនៅក្នុងហាងមួយ។ នៅឆ្នាំ 2021 ទំនិញដែលមានតម្លៃ 761ពាន់លានដុល្លារត្រូវបានប្រគល់មកវិញ នេះបើយោងតាមការប៉ាន់ស្មាននៅក្នុងរបាយការណ៍ថ្មីមួយពីសហព័ន្ធលក់រាយជាតិអាមេរិក។ របាយការណ៍នោះបញ្ជាក់ថា 10.3% នៃការត្រឡប់មកវិញទាំងនោះត្រូវបានក្លែងបន្លំ។ ទន្ទឹមនឹងនេះ អ្នកលក់ដែលភាគីទីបីរបស់ Amazon បានប្រាប់សារព័ត៌មាន CNBC ថា ពួកគេបានបញ្ចប់ការបោះចោលប្រហែលមួយភាគបីនៃវត្ថុដែលបានបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញ។ ជាមួយគ្នានោះ UPS បានព្យាករណ៍ថា រដូវកាលវិស្សមកាលពីឆ្នាំ 2021 នឹងឃើញការកើនឡើង 10% នៅក្នុងការបញ្ជូនត្រឡប់មកវិញ បើប្រៀបធៀបទៅនឹងកាលពីឆ្នាំមុន ដែលកែប្រែទៅជាកាកសំណល់កាន់តែច្រើន និងការចំណាយសម្រាប់អ្នកលក់រាយតាមអ៊ីនធើណិតទាំងអស់។
ការបោះចោលគឺជាជោគវាសនាទូទៅផងដែរ សម្រាប់ការត្រឡប់មកវិញពីអ្នកលក់រាយតាមអ៊ីនធើណិតដ៏ធំបំផុតជាច្រើន។ នៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយ ក្រុមហ៊ុន Amazon បានប្រាប់ស្ថានីយទូរទស្សន៍ CNBC ថា គ្មានវត្ថុណាមួយត្រូវបានបញ្ជូនទៅកន្លែងចាក់សំរាមទេ។ យើងកំពុងធ្វើការឆ្ពោះទៅរកគោលដៅនៃការចោលផលិតផលសូន្យ ហើយអាទិភាពរបស់យើងគឺលក់បន្ត បរិច្ចាគទៅឱ្យអង្គការសប្បុរសធម៌ ឬកែច្នៃផលិតផលដែលមិនបានលក់ឡើងវិញ។ ជាមធ្យោបាយចុងក្រោយ យើងនឹងបញ្ជូនវត្ថុធាតុទៅកាន់ការស្តារថាមពលឡើងវិញ ប៉ុន្តែយើងកំពុងធ្វើការយ៉ាងលំបាក ដើម្បីជំរុញចំនួនដ៏ច្រើនធ្លាក់ចុះដល់សូន្យ៕ ប្រភព៖ CNBC



