ជាង ១/៣នៃពលរដ្ឋអាមេរិកវ័យ Gen Z ចំណាយពេលជាង ៤ ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម
អត្ថបទដោយ៖
ឆាយ រត្ថា
តួយ៉ាង កម្មវិធីចែករំលែកវីដេអូដូចជា YouTube និង TikTok មានភាពពេញនិយមយ៉ាងខ្លាំងក្នុងចំណោមយុវជនវ័យ Gen Z ។ Facebook ស្ថិតនៅលេខ ៣ ខណៈកម្មវិធី LinkedIn ដែលគេប្រើប្រាស់សម្រាប់ស្វែងរកការងារ និងភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងផ្លូវការ ឈរនៅលេខ៩ – Visual Capitalist

#ams1minute