ការលក់រថយន្តនៅចិនកើនឡើងក្នុងល្បឿនយឺតបំផុតក្នុងរយៈពេល ៥ខែ នៅខែតុលា

ការ​លក់​រថយន្ត​របស់​ប្រទេស​ចិន​ បាន​កើន​ឡើង​ក្នុង​ល្បឿន​យឺត​បំផុត​ក្នុង​​រយៈ​ពេល​៥​ខែ​នៅ​ខែ​​តុលា​នេះ​​ ​ ដោយ​សារ​តែ​ការ​អនុវត្ត​គោល​នយោបាយ​សូន្យ​កូវីដ​ ដែល​ជា​កត្តា​​រា​រាំង​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​ពី​ការ​ទិញ​។ ​

​​​ទិន្នន័យ​ពី​សមាគម​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​ចិន​ (CAAM) ដែល​ចេញ​ផ្សាយ​​កាល​ពី​ថ្ងៃ​ព្រហស្បតិ៍ បាន​បង្ហាញ​ថា​ ចិន​ដែល​ជា​ទីផ្សារ​រថយន្ត​ដ៏​ធំ​បំផុត​របស់​ពិភព​លោក​ បាន​​លក់​រថយន្ត​ ២,៥១ លាន​គ្រឿង​ក្នុង​ខែ​តុលា​ ដោយ​កើន​ឡើង​ ៦,៩ ភាគ​រយ​ បើ​ធៀប​នឹង​ខែ​ដូច​គ្នា​កាល​ពីឆ្នាំ​មុន​។ យ៉ាង​ណា​មិញ​ ​​តួលេខ​នេះ​ក៏​បង្ហាញ​ពី​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​ពី​កំណើន​ ២៥,៧ ភាគ​រយនៅ​​​​ខែ​កញ្ញា​។ ​​

ទិន្នន័យ​របស់​ CAAM ​​​បាន​​ចង​ក្រង​​​ការ​​លក់​ដុំ​​រថយន្ត​ទូទៅ​​​អ្នក​​ផលិត​​ទៅ​​អ្នក​​ចែក​ចាយ ​រួម​​មាន​​​រថយន្ត​​ដឹក​​អ្នក​​ដំណើរ​ រថយន្ត​ក្រុង ​និង​​រថយន្ត​​ដឹក​ទំនិញ​។​ ​​​ការ​លក់​​រថយន្ត​សរុប​បាន​កើន​ឡើង​ ៤,៦ ភាគ​រយ​បើ​ធៀប​នឹង​អំឡុង​ពេល​​ដូច​គ្នា​កាល​ពី​​ឆ្នាំ​មុន​ ​ ហើយ​​​កើន​​ឡើង​​បន្តិច​​បន្តួច​ពី​​ ៤,៤ ​​ភាគ​​រយ​​ក្នុង​រយៈ​ពេល​​៩​ខែ​ដំបូង​នៃ​ឆ្នាំ​នេះ​។​

ជា​ធម្មតា​ ខែ​កញ្ញា​ និង​​តុលា​ គឺ​ជា​ខែ​ដែល​ការ​លក់​រថយន្ត​កើន​ឡើង​ដល់​ចំណុច​ខ្ពស់​ ដោយ​សារ​តែ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​បាន​ចាប់​ផ្ដើម​ទៅ​មើល​កន្លែង​ដាក់​តាំង​រថយន្ត​ និង​ទិញ​ឡើង​វិញ​ បន្ទាប់​ពី​រដូវ​ក្ដៅ​។

យ៉ាង​ណា​មិញ​ ​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​ និង​អ្នក​វិនិយោគចិន​ ​កំពុង​ប្រឈម​មុខ​នឹង​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​នៃ​ទីផ្សារ​រថយន្ត​​ដោយ​សារ​តែ​សេដ្ឋកិច្ច​ធ្លាក់​ចុះ​ បើ​ទោះ​បី​ជា​មាន​ការ​លើក​ទឹក​ចិត្ត​ពី​រដ្ឋាភិបាល​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ប៉ុន្មាន​ខែ​ថ្មី​ៗ​នេះ​ ដើម្បី​ជំរុញ​ការ​លក់​ ដូច​ជា​ការ​កាត់​បន្ថយ​ពន្ធ​ និង​ការ​ឧបត្ថម្ភ​ធន​ក៏​ដោយ​។​

កាល​ពី​ខែ​កក្កដា​ ​​​CAAM ​បាន​ទម្លាក់​ការ​ព្យាករណ៍​កំណើន​រថយន្ត​របស់​ខ្លួន​សម្រាប់​ឆ្នាំ​ ២០២២ ពី​ ៥,៤ ភាគ​រយ​ មក​នៅ​ត្រឹម​ ៣ ភាគ​រយ​។  ​

បន្ថែម​ពី​លើ​នោះ​ ក្រុម​អ្នក​វិភាគ​នៅ​ធនាគារ​ China Merchants Bank International (CMBI) ​បាន​​អះ​​អាង​កាល​ពី​ខែ​មុន​ថា​ ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​នៅ​​ចិន​ បាន​លក់​ចេញ​​​រថយន្ត​ក្នុង​​ចំនួន​​ដ៏​ច្រើន​ដល់​ឈ្មួញ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ ០៩​ ខែ​ដំបូង​នៃ​ឆ្នាំ​នេះ​ បើ​ទោះ​បី​ជា​តម្រូវ​ការ​លក់​រាយ​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​​​ក្ដី​។ ​

​អគ្គលេខាធិការ​រង​របស់​ CAAM ​លោក​ Chen Shihua ​​ថ្លែង​​ក្នុង​សន្និសីទ​អន​ឡាញ​មួយ​ថា​៖ «​ទោះ​បី​ជា​និន្នាការ​ល្អ​ជាមួយ​នឹង​​​ផលិតកម្ម​ និង​ការ​លក់​ដុំ​នៅ​ក្នុង​ឧស្សាហកម្ម​រថយន្ត​ក៏​ដោយ​ ទីផ្សារ​លក់​រាយ​ក្នុង​ស្រុក​មាន​ភាព​ទន់​ខ្សោយ ​ហើយ​កម្រិត​សារពើភ័ណ្ឌ​បាន​ប្រសើរ​ឡើង​»​។

​ការ​លក់​រាយ​ប្រចាំ​ថ្ងៃ​ជា​មធ្យម​នៃ​រថយន្ត​ដែល​ផលិត​​នៅ​ចិន​ ​​បាន​ធ្លាក់​ចុះ​ ២,៤​ ភាគ​រយ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​ ៣​ សប្តាហ៍​ដំបូង​នៃ​ខែ​តុលា ​ធៀប​នឹង​ឆ្នាំ​មុន​ ដោយ​ម៉ាក​យីហោ​របស់​ចិន​បាន​ដំណើរ​ការល្អ​​ជាង​សម​ភាគី​បរទេស​របស់​ខ្លួន​។ ​នេះ​បើ​យោង​តាម​របាយការណ៍​របស់​ CMBI ​ដែល​ផ្អែក​លើ​ទិន្នន័យ​ធានា​រ៉ាប់​រង​រថយន្ត​៕ ហួន ឌីណា ​

ads banner